אוזן קשבת: נציגי 'בית שמש אקספרס' נפגשו עם תושבים

יוסי לוז
י"א אב ה'תשפ"א 20/07/21
על מנת לשפר את השירות ולתת את המיטב עבור תושבי העיר, נפגשו נציגי מפעילת התחבורה החדשה בעיר, 'בית שמש אקספרס' עם נציגי שכונת רמה ג'2 ושמעו על האתגרים והבעיות • הצדדים סיכמו כי יפעלו ביחד למען שיפור הקשיים ונציגי החברה הבטיחו לעשות את המיטב מול משרד התחבורה

בהמשך לתלונות התושבים על שיבוש בפעילות קווי התחבורה בעיר, נציגי חברת 'בית שמש אקספרס' נפגשו עם נציגי שכונת רמה ג'2, כדי לשמוע את האתגרים שנוצרו בעקבות שינויי הקווים והמסלולים החדשים שנקבעו על ידי משרד התחבורה כחלק מהשינוי הכולל בעיר.

נזכיר, כי בסוף השבוע שעבר נכנסה חברת 'בית שמש אקספרס' לפעילות בעיר, ובמהלך הימים שחלפו הצטברו לא מעט תלונות על שינוי הקווים, המסלולים ולוח הזמנים של הקווים השונים, שחלקם נעוצים בהחלטות משרד התחבורה ואחרים בהסתגלות נהגי החברה למסלולים והקווים השונים.

על מנת להביא סטנדרט חדש של שירות לעיר, הכולל הקשבה ושיתוף התושבים, ישבו נציגי החברה לפגישה עם  נציגי שכונת רמה ג'2 ובמענה לקשיים הייחודיים שציינו תושבי השכונה, אמרו נציגי החברה כי יעשו את המיטב על מנת להעלות את הבקשות מול משרד התחבורה.

בנוסף, נזכיר, כי עיריית בית שמש שלחה אף היא מכתב לבכירי משרד התחבורה ובו צוינו ליקויים מובנים ומשמעותיים שנכון לפתור ללא דיחוי. "הנושא קריטי ומשליך על משפחות רבות ונכון שנתגייס כולנו למציאת פתרון ויפה שעה אחת קודם", כתבה ראש העיר במכתב.

במהלך אותה פגישה סיכמו הצדדים כי יפעלו ביחד למען שיפור הנושא, כאשר התושבים מצדם הודו לחברה ואמרו כי המפגש עם התושבים מעיד על הרצון של 'בית שמש אקספרס' ליצור שיתוף פעולה ולהעניק לתושבים שירות תחבורה ציבורית יעיל ואיכותי.

תגובות

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש באתר, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע.